FAQ

Zapoznaj się z naszymi odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Produkty wysyłamy w ciągu dwóch dni roboczych od momentu otrzymania zamówienia.

Czy mogę kupić za pobraniem?

Tak, mamy opcję za pobraniem, podczas zakupu jest opcja wyboru: za pobraniem, do wyboru mają Państwo dwie firmy kurierskie: DPD i Inpost.

Czy wysyłają Państwo za granicę Polski?

Tak, realizujemy wysyłki do krajów UE. W przypadku wysyłek za granicę występuje tylko płatność z góry.

Czy jest opcja otrzymania faktury VAT?

Tak, wystawiamy faktury VAT, podczas zamówienia proszę o informację z danymi potrzebnymi do wystawienia faktury.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Produkty personalizowany:
Nie przysługuje prawo zwrotu Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta

Produkty niepersonalizowane:
Tak zgodnie z prawem, jest możliwość zwrotu, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony lub uszkodzony.

<p>Perfekcyjne,<br />
ręczne wykonanie</p>

Perfekcyjne,
ręczne wykonanie

<p>Gwarancja satysfakcji<br />
z produkty</p>

Gwarancja satysfakcji
z produkty

<p>Szybka dostawa</p>

Szybka dostawa

<p>Ponad 7 lat<br />
doświadczenia<br />
na rynku</p>

Ponad 7 lat
doświadczenia
na rynku

<p>Ekologiczne produkty<br />
100% drewna</p>

Ekologiczne produkty
100% drewna

Jeżeli masz do nas pytania, chętnie odpowiemy.