FAQ
Zapoznaj się z naszymi odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Produkty wysyłamy w ciągu dwóch dni roboczych od momentu otrzymania zamówienia.
Czy mogę kupić za pobraniem?
Tak, mamy opcję za pobraniem, podczas zakupu jest opcja wyboru: za pobraniem, do wyboru mają Państwo dwie firmy kurierskie: DPD i Inpost.
Czy wysyłają Państwo za granicę Polski?
Tak, realizujemy wysyłki do krajów UE. W przypadku wysyłek za granicę występuje tylko płatność z góry.
Czy jest opcja otrzymania faktury VAT?
Tak, wystawiamy faktury VAT, podczas zamówienia proszę o informację z danymi potrzebnymi do wystawienia faktury.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Produkty personalizowany:
Nie przysługuje prawo zwrotu Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta
Produkty niepersonalizowane:
Tak zgodnie z prawem, jest możliwość zwrotu, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony lub uszkodzony.
Jeżeli masz do nas pytania, chętnie odpowiemy.